Lični asistent
Dekra
- Beograd
- Stalan
- Puno radno vreme
- Organizuje kalendar poslovnih i privatnih dnevnih aktivnosti direktora kompanije
- Direktno sarađuje i asistira direktoru u obavljanju poslovnih obaveza
- Zadužen je za kompletnu administrativnu i organizacionu podršku direktoru
- Organizuje, koordiniše i priprema informacije prema smernicama direktora
- Prati sprovođenja postavljenih prioriteta od strane direktora i izveštava o realizaciji zadatog
- Zadužen je za poslovnu korespodenciju sa poslovnim partnerima, klijentima i ostalim trećim licima
- Izrađuje odgovarajuću dokumentaciju za potrebe direktora
- Prikuplja, sređuje i arhivira poslovnu dokumentaciju
- Po potrebi, vrši sve radnje u vezi sa putovanjima direktora u zemlji i inostranstvu
- Prethodno višegodišnje iskustvo u radu na sličnim poslovima
- Poželjno je prethodno radno iskustvo u građevinskim kompanijama, ali nije neophodno
- Dobro poznavanje engleskog jezika, poznavanje dodatnog stranog jezika je plus
- Odlično poznavanje rada u MS Office paketu
- Izuzetno razvijene prezentacione i komunikacijske veštine
- Visok stepen odgovornosti i obraćanje pažnje na detalje
- Smirenost, staloženost i istrajnost u radu
- Snalažljivost i brzo prilagođavanje novim iskustvima i situacijama
- Izrazita lojalnost i odgovornost, vezana za poverljive podatke kompanije
- Rad u stabilnoj kompaniji
- Veoma dinamičan posao
- Pozitivno radno okruženje
- Stimulativna zarada + bonusi
- Privatno zdravstveno osiguranje