HR Administrator

Adecco

  • Nišavski okrug
  • Stalan
  • Puno radno vreme
  • Pre 18 dana
Opis Adecco je globalni lider u zapošljavanju sa širokim rasponom usluga i celovitih rešenja na području ljudskih resursa, uključujući regrutaciju i selekciju, privremeno zapošljavanje, outsourcing, karijerno savetovanje i istraživanje tržišta rada. Usled povećanog obima posla, širimo tim i u potrazi smo za iskusnim i motivisanim kandidatom:HR Administrator
(Niš)
Opis posla:
  • Rad na portalu Centralnog Registra (prijava/odjava/promena);
  • Izrada ugovora u Navision-u i prateće dokumentacije;
  • Vođenje evidencije o dokumentaciji;
  • Izrada prateće dokumentacije (potvrde za banku, rešenja GO, PO);
  • Sređivanje radnih listi i priprema timesheet-a obračun zarada;
  • Izrada specifikacija i priprema podataka za fakture;
  • Selekcija i regrutacija.
Zahtevi:
  • VII stepen stručne spreme;
  • Iskustvo u radu na sličnim pozicijama;
  • Poznavanje rada u Microsoft Office paketu, sa fokusom na Excel-u.
Biće konkatirani samo kandidati koji uđu u uži izbor.

Adecco