Senior call centar operater (m/ž)

  • Beograd
  • Stalan
  • Puno radno vreme
  • Pre 1 mesec
Mesto rada: BeogradOpis posla:
  • Upravljajte velikim brojem dolaznih i odlaznih poziva i onlajn c'askanja.
  • Odredite potrebe svakog kupca i pronađite efikasna rešenja, uvek težec'i rešavanju u jednom kontaktu.
  • Pratite date skripte za prodaju ili pozive korisničke podrške.
  • Delujte na osnovu povratnih informacija od obuke i menadžmenta da biste poboljšali vreme poziva.
  • Obezbedite izuzetnu uslugu korisnicima.
  • Vodite tačne evidencije o svim interakcijama.
  • Ispunite pojedinačne i timske ciljeve.
Kvalifikacije:
  • Srednja stručna sprema (IV stepen).
  • Poznavanje engleskog jezika (C nivo).
  • Visok nivo komunikacionih veština (Pričanje, razumenvanje, slušanje).
  • Veštine rešavanja kriznih situacija.
  • Visok nivo organizacionih sposobnosti.
  • Minimum 2 godine iskustva rada u call centru.
Zainteresovani kandidati se u periodu od 08:30 - 16:30h mogu javiti na telefon:011/454-25-88060/3066-099ili poslati CV na emailViše o našim uslugama pogledajte na sajtuInfo - HR agencijaKoristite HR usluge privremenog zapošljavanja i Outstaffing-a ili uvedite Outsourcing zaposlenih na nivou kompanije ili pojedinih organizacionih delova. Unapređujemo HR procedure I postupak zapošljavanja radnika kod Poslodavaca - korisnika HR usluga. Prepustite obavezu zapošljavanja profesionalnom poslodavcu - HR agenciji.GradoviBeogradPozicije poslaSenior call centar operater (m/ž) 10Kategorije
  • Administracija
Obrazovanje
  • Srednja škola

Poslovi rs

Slični poslovi

  • Call operater za francuski jezik (m/ž)

    • Beograd
    Mesto: Beograd Opis posla: Odlično poznavanje francuskog jezika (govorni i pisani jezik) Komunikacija sa klijentima putem telefona, fokusiranje na njihove potrebe i evident…
    • Pre 21 dan
  • Operater u call centru (m/ž)

    Alpros auto d.o.o.

    • Beograd
    Opis zaduženja: Prijem i prosleđivanje poziva Prijem upita sa opštih mail adresa, prosleđivanje odgovornim osobama Zakazivanje servisa Komunikacija između servisnog savetnika…
    • Pre 9 dana