Viši/a savetnik/ca za odnose sa klijentima
Addiko Bank
- Niš, Nišavski okrug
- Stalan
- Skraćeno radno vreme
- Prodaja računa, paketa računa, depozita, servisa, prekoračenja, kreditnih kartica, osiguranja i gotovinskih kredita i kredita za refinansiranje u skladu sa dodeljenim prodajnim planovima i upućivanje na više savetnike za ostale proizvode
- Akvizicija novih klijenata, putem dobijanja preporuka od postojećih zadovoljnih klijenata
- Poznavanje rada na blagajni
- Otvaranje i unos zahteva svih vrsta depozitnih računa klijenata za fizička lica
- Otvaranje i unos zahteva za otvaranje paketa tekućih računa za fizička i pravna lica
- Unos i obrada kreditnih zahteva u APS (prekoračenje, kreditna kartica i gotovinski krediti, krediti za refinansiranje)
- Podrška klijentima u vezi sa svim zahtevima i reklamacijama
- Odlazni servisni i prodajni pozivi
- Aktivno promovisanje i prodaja proizvoda i usluga banke, u cilju postizanja individualnih ciljeva, kao i ciljeva ekspoziture i banke
- Demonstracija, registrovanje i aktivacija Mobile i Online aplikacije klijentima
- Promovisanje svih raspoloživih prodajnih i servisnih kanala klijentima (digital, B@W, Contact Center, Self-Service, i dr)
- Poseduješ IV stepen stručne spreme odnosno završenu srednju školu
- Imaš minimum 1 god. iskustva na istim ili sličnim poslovima
- Poznaješ rad na računaru i znaš engleski jezik
- Ciljno si orijentisan
- Poseduješ veštinu aktivnog slušanja i prepoznavanja potreba klijenata
- Imaš odlične interpersonalne i prodajne veštine
- Ovlašćenje NBS za zastupanje u osiguranju
- Brigu o zdravlju zaposlenih kroz privatno zdravstveno osiguranje
- Fleksibilno radno vreme
- Program mentorstva i mentoringa
- Kontinuirano usavršavanje i obuke
- Izazovnu poziciju i priliku za učenje i razvoj
- Rad sa profesionalnim i motivisanim timom
- Rad u međunarodnom okruženju